DET ÄR VAD JAG KALLAR TJEJKVÄLL!

CHA CHA som crilleboy skulle sagt (HAHA)
vad som skulle vart en lugn tjej kväll med Johanna http://enlitenkorv.blogg.se , Emma och Emelie som jag precis lärde känna blev allt annat än en lugn kväll, haha!
Det började lungt hemma hos Emelie, kollade Sweet Home Alabama och lekte med hennes kattunge som var för söt för mitt allra bästa. Satt på balkongen och rökte lite och snackade sex historier haha. 
SEN.. fick vi för oss att dra in till cafe' Corner och ta en fika vid ca. 11 snåret.. haha galet det blev att jag och emelie satt inne medans Emma och Johanna gick ut och dansade, juckade, plockade äpplen utanför fönstrena för att hela Corner att se! Boysen kunde inte låta bli att glo! Sen var det min tur.. ville också showa off my moves så Emma, Jag och johanna gick ut och började jucka mot varann, Emma trycker ner johanna och buffar på bakifrån och jag har tag i håret och buffar på framifrån, ni kan ju tänka er att ALLA glodde som fan, särskilt killarna, haha.
Jag och Johanna kysste även varandra? haha för att jävlas med killarna som satt där inne.. GUD så kul det var! Och patt-leken, haha!
Sen drog vi vidare till bistrobar av alla ställen!? Vi var inte ens partyklädda men det hindrade inte oss från att ska loss ordentligt på dansgolvet! Var ganska öde först men sen när vi börjat dansa började massa killar dansa omkring oss, så jag blev offer för Serious AAS grabbing. Sen när vi skulle ut för luft och cigg kom ägaren fram till oss och bad oss stanna och om vi skulle röka kunde vi göra det precis utanför dörren, tydligen hade vi dragit dit folk! Så han Ägaren ville inte att vi skulle gå... Tänka sig! En vanlig tjejkväll urartade sig till killmagneter på dansgolven och fönstertittande.
hahah! Här är lite bilder och filmer från kvällen......

( Till mitt försvar så han Johanna precis kommit hem från Thailand och jag har sånt där vit transparantpuder på! är inte så här äckligt blek i vanliga fall )



inne på bistrobar



Skulle varit en fin pussbild, men istället ser det ut som att jag biter av Emmas ansikte! :S

Emma Emelie Johanna



MYCKET BRA KVÄLL:)


Kommentarer
Postat av: Michaela - Foto & Bloggdesign

otroligt snygg frilla tjejen på första bilden hade :) brunetten! :D

2009-11-21 @ 12:29:18
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0