HAR INGEN LÄMPLIG RUBRIK

Hejhej bloggen.
Tittat klart på grease nu.. oj hade verkligen glömt bort hur bra klassisk film den är! Man blir som lite glad när man ser den.. behöver sånt i mitt liv.. positivitet.
Känner ni någonsin att minsta lilla negativitet kan rasera hela era liv?
Sådana dagar kan jag få.. idag var tyvärr en sådan dag..hm..

Älskar denna bilden på Kirsten! Man märker att hon inte precis anstränger sig för att vara "Modell" utan är sig själv, och ändå så kommer bilden ut så kraftfull.. Jag kan se mig själv i själva bilden ibland tror jag.. Jag menar.. hon ser inte lycklig ut? men ändå stark. Jag kan känna igen mig i det. Men ibland sviker styrkan även dem bästa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0