JULKLAPPS HANDLA IMORGON!



Hejsan kära bloggen..
Har precis kommit hem från en väldigt trevlig tjejkväll med några av tjejorna i klassen. Lagade riktigt god mat och efterrätt som bestod av massa frukter som vi doppade i smält choklad, mums. Tyvärr blev det bara några få bitar för mig för fick världens magont så det inte var sant! Åt nog för mycket av maten hehe..

Sen operatioen har mitt tidsbegrepp blivit lite off så jag är inte det minsta trött nu och ska kolla på film istället, "Heads in the clouds" heter den. Vilket kommer resultera i att jag antagligen vaknar någon gång på eftermiddagen imorgon! Får sätta väckarklocka för hade nämligen tänkt julklapps handla imon! Vill vare ute i god tid och fixa dom bästa presenterna till mina nära och kära.  dock fått strikta order att jag får INTE köpa någonting till mig själv
:(
Det kommer pirra i fingrarna hela dagen imon  men jag ska försöka hålla dom i styr!

Har ni börjat handla julklappar ännu?

Nej nu ska jag sätta igång filmen och mysa i soffan:)

Ha det bra nu Darlings! Küsse<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0