MY DREAMCATCHER AIN'T WORKING!




Sitter hemma i soffan och kollar How I met your mother, as bra! Annars är allt lungt med mig. Har jävligt ont i armen efter sprutan igår, damn you! Juste vet ni vad jag har kommit på? Jag har blivit en sömntalare! Jag pratar i i sömnen hela tiden den senaste tiden! och jag vaknar av det dessutom! Härom veckan drömde jag att två att mina vänner var arg på mig för att jag inte visste vad klockan var så jag reste mig upp ur sängen och sa " Vänta jag ska bara kolla vad klockan är" och tittade på mobilen vad klockan var, och sen när jag vände mig om för att berätta för mina vänner vad klockan var dom inte där!? Och jag får hela tiden för mig att min mobil ringer på nätterna så jag flyger och och svarar bara för att märka att ingen ringt, det låter hemskt patetiskt! Varje natt! Asså jag skojar inte! Inatt drömde jag att jag ramlade av cykeln och fick jätte stora stenar under huden på armen och sen skulle jag och några killkompisar cykla?! till stockholm men fick skjuss i en husvagn.. då åkte vi från öland till kalmar.. så jag gick till mitt rum och gick och lade mig och sov.. dom andra sov i husvagnen för det fanns inte plats.. sen så ser jag min kompis Danne i mitt rum! Så jag reser mig upp mitt i natten och frågar, "VAD GÖR DU HÄR?" sen var han borta?!? Vad fan är det för fel på mig? Jag snackar i sömnen och vaknar av det!

Har något sånt här hänt er någon gång?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0