VIDEO INLÄGG



Ser att jag ser kolosalt stor ut på detta inlägg i mina stora mysbyxor! Ursch! så ser jag inte ut! Jaja.. nu när nya livet satt igånr ska träningen också bli stenhård! Ska tillbaka till min normal vikt, 48kg. Jag är som sagt bara 1.60 så det är normalt. Säger det nu så ni inte tror att jag är något anorektiskt fall.. Ska bara tillbaka till normalvikten.. har bara några kilo kvar att gå:)  jaja hoppas ni gillade min video..den kanske inte var i den bästa kvalite' menmen jag får ta det jag har. Men jag lovar att jag ska försöka hitta den där santans sladden som antagligen grott ben och sprungit iväg.. I'll find you, you can't hide forever

Kyssar på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0