HEY.

Hejhej kära läsare. Kom nyligen hem från en hel dag med Carl. Hade as kul verkligen:) Började med att gå på stan och shoppa lite, jag köpte jeansskjortan precis som jag sa att jag skulle, och ett svart linne. Sen hjälpte jag Carl hitta lite kläder också:) Hann även med en trevlig liten fika på Café Corner och snackade om BLOGG FENOMET hehe :P

SEn blev det en lång tur runt omkring stan för att ta lite bilder till Carls FOTO A arbete.  Haha Mycket skoj hade jag iallafall med honom, ser fram emot att ses igen, din flum;)


Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack :D man utvecklas hela tiden & blir bättre och bättre så fortsätt bara rita :D tycker dina teckningar är jättefina! jag tar emot beställningar, men det kostar såklart. hör av dig på min mail om du är intresserad. kram

2010-04-09 @ 12:28:17
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0