BASH.

Sitter på mammas dator nu och tittar inne på tradera.. funderar på att köpa en sak, tänker inte avslöja riktigt än vad för något, men kommer antagligen köpa det på måndag eller så. Man måste tydligen ha en internetbank om man ska kunna betala osv. Så trög jag va som inte ville ha det när dem på banken frågade, tyckte det skulle bli alldeles för lätt för mig då att spendera pengar... fan.

Jaja men åker in till banken på måndag så jag kan köpa detta bra fynd. Hoppas det bara finns kvar, kanske inte exakt samma men líknande och med liknande pris.

Jaja nu ska jag tillbaka till mitt rum och titta på den där jäkla Miley Cirus filmen alla snackar om, vad hette den, The Last Song. En del som sagt att den ska vara jätte bra och mysig, vetefan asså men det kan bero på att jag inte precis hylla Miley Cirus, vi får helt enkelt se.. ni lär ju få en uppdatering om detta senare ikväll!
Ha et bra sålänge! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0