Dumma Caddy!

Hej bloggen!
Annu en dag har pa teneriffe har gott, idag har vi inte som helst planer forutom att mojligen go ner till hotellets pool.. trevligt. Lite lustigt vader idag, det ar varmt och so men ingen jatte direkt sol, fast det ar sol... fattar ni? haha det ar ju det jag sager, lustigt vader!
Har precis atit lite frukost och ska val antagligen snart borja gora mig iordning for poolen.
Btw, vet ni vad voran dumma hund Caddy just precis gjorde?! Han attackerade grannens lilla mastiff valp, som ar hur underbart gullig som helst! Och nu har han massa vita bitmarken po oronen och lite po halsen, dumma Caddy!

Nu stor Marija och vantar po mig so ska val borja dra mig nu, hehe. Ha det bra so lange!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0