GOOD GIRL GONE BAD.

Ojojojdå! Lilla fröken Cyrus tar till bongen på hemmafest..

I förra veckan läckte en video ut på nätet som visar hur Miley Cyrus inhalerar ur en så kallad bong i samband med hennes 18-årsfest tidigare i år. Starlounge kan nu visa bilder från den omtalade skandalfilmen.

I klippet ser man hur den unga stjärnan inhalerar från rökdonet. Hon utbrister: ”Jag har en dålig tripp här” och tar miste på en av sina vänner och expojkvännen Liam Hemsworth.

Trots de många rubrikerna verkar Miley ta lättsamt på det som hänt, och syntes i helgen festa med Kelly Osbourne på en klubb i New Orleans. En som däremot reagerat stark är sångerskans pappa Billy Ray Cyrus, som direkt passade på att göra ett offentligt uttalande:

— Förlåt. Jag hade ingen aning. Jag såg det här precis för första gången själv. Jag är så ledsen. Det här är så bortom min kontroll just nu, twittrade Billy Ray i början av veckan.

Videon, som publicerats av TMZ, tros ha blivit till hemma hos en av Mileys vänner i Los Angeles. Den ska senare ha blivit stulen eller kopierats från kameran, uppger en källa.

Bongen uppges ha varit fylld med profetsalvia, som innehåller starka psykoaktiva substanser. I Sverige är den både förbjuden att inneha och sälja, men i delstaten Kalifornien är innehav av den hallucinatoriska örten inte olaglig.

Mileys mamma Tish, som är producent av dotterns nya film ”So Undercover”, har ännu inte uttalat sig om filmen.

- text från msn.se








Kommentarer
Postat av: amanda b

stackarn!

2010-12-17 @ 10:25:54
URL: http://amandab.se
Postat av: Maidie

Oj oj oj! Ja det må jag säga. Lilla oskyldiga Miley asså!

2010-12-17 @ 22:42:39
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0