Can't you see that it's just rainin' There ain't no need to go outside.

Hejhej igen. Som n kanske märkt är mitt tangentbord fixat nu, äntligen!
Det gjordes ett misslyckat försök att gå till skolan idag. Först kunde jag inte bestämma mig vad jag skulle ha på mig. Sen när jag väl bestämt mig så går mina svarta nylonstrumpor sönder så stort att det helt enkelt inte gick att gå ut så. Går hem och byter kläder, mamma skjusar mig till skolan.
Jag hann vara i skolan exakt 20 min innan jag började yra, spy och nästan svimmade. det var bara att åka hm igen alltså. sug.
Detta tar hårt att erkänna men.. när man inte varit i skolan på länge så börjar man faktiskt sakna det?!

En av mina allra bästa vänner Nicco, som också är min arbetskollega numera, ringde tidigare idag och frågade mig hur mycket jag var beredd på att jobba nästa månad.. om jag kunde jobba varje fre/Lör hela march månad.. jag sa självklart ja. Med tanke på att det kommmer ge mig ca. 8000kr för det. Det är inte dumt det!

Nej nu ska jag gå och göra mig lite grönt te och mysa ner mig i sängen,  får hoppas den här jäkla förkylningen eller vad det nu är försvinner!

Jag har lust att klippa en jeans kjol som den här, fan va snyggt;)


Kommentarer
Postat av: ela

Skitcool! MEN.. jag skulle ALDRIG kunna ha en sån tjol tyvärr. Har waaaay to fat legs altså! Sorligt men sant. :(

2010-02-16 @ 00:48:51
URL: http://elaelak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0