EN GOD SAMARIT.

Tanken slog mig ig[r n'r jag var till netto och handlade, nar man st[r vid kassan varfor kan folk inte bara satta dom dar smo klossarna efter sina saker? Det kan vel inte vara so svort??
Jag personligen, hatar nar folk inte g;r det.. so att jag ist'llet moste strecka po mig for k'ra livet for att no en s[dan!
Jag kanske hetsar upp mig i on;dan?
Men jag tycker helt enkelt att det ar comen sence att gora det! Jag gor alltid det for att vara trevlig eller en god Samarit.. varfor kan inte svenska folket bara gora desamma?

Detta ar nogot jag antagligen fortfarande kommer irritera mig po.

Vad tycker ni? hyfs eller bara onodigt?


Kommentarer
Postat av: frida

haha det kanske inte är det största världsproblemet, men helt klart irriterande ;)

2010-02-14 @ 18:40:10
URL: http://freathe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0