GLAD!

Hejhej allihopa! :D Vet ni vad? jag vann skin tävlingen som pyttis.blogg.se hade! ÅH så kul! Är skit glad verkligen;) Jag valde skinet som hon själv designat, den var jävligt snygg samtidigt som det är lite roligare att ha den eftersom då vet man att man vunnit;)  Så här stod det på hennes blogg:




Vinn ett valfritt skin till din dator ifrån Skinz.se
!
Gå in på Skinz.se och kolla igenom sortimentet av laptopskins.
Lämna en kommentar till detta tävlingsinlägg om vilket skin du skulle vilja vinna.

Glöm inte ange mailadress.

Du kan också få designa ditt eget skin.
Gör då ett inlägg på din blogg där du visar upp din design och länkar till tävlingen.
Glöm inte länka tillbaka till ditt eget inlägg bland kommentarerna som visar att du deltar.

Tävlingen avslutas på Fredag 29 januari klockan 19.00

Vinnare blev: Nicole!

Så här ser det skin ut som jag själv fått designa och som är på väg hem till mig! Och skulle ni vilja ha det jag edsignat går det också bra, skriv då att ni vill vinna Avanna bland kommentarerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0