PARTYKVÄLL OCH BIO!

Tjena folket!
Hur mårs det mer er idag? Själv känner jag mig ganska sliten efter en hård kväll ute igår!
Hade tänkt ha en vanlig tjejkväll igår men det blev istället en utekväll med Jessica! Satt hemma först och drack lite vin och åt kycklingsallad (Åh så gott det var!) sedan drog vi vidare till en förfest, med lite roligt folk, hehe:P Km bar det åt sedan vid 11 snåret och fan va kul vi hade där! Träffade några killar som vi snackade och skrattade med, blev en jävla massa dans också där.. Visst fick man blickar på sig när man börjar dansa på en krog.. där ingen dansar.. haha, jag och Jessica fångade mångas uppmärksamhet när vi dansade iväg och festade som om det ej fanns någon morgondag!

Sen när KM tyvärr stängde, var det bara att sätta på sig jackan och dra vidare till The Rock . Där spelades härlig musik och de spelade även min requested song , Pour some sugar on me - Def Leppard!

Mycket trevlig kväll alltså:) Haha somnade inatt vid 3-4 tiden med mobilen i handen med ett påbörjat meddelande! Haha då är man trött, om man somnar när man skriver ett sms!

Ikväll blir det Bio med Jessica, vi ska se den där filmen Avatar! ÅH så jag har längtat efter att se den! Älskar Fantasi filmer och den verkar ha allt, så det blir nog svårt att bli besviken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0