I´m off to Spain!

Hej kära läsare!
Ledsen för den dåliga uppdateringen men jag har haft fullt upp. klockan 5 idag, sätter jag och Marija oss på silverlinjen till Stockholm för sen vad jag antar kommer bli en dålig sömn i Arlandas stolar. Sen checka vi in bagaget och flyger till Barcelona och sen Tenerife! EXTAS!
Det ska bli så sjukt kul att åka med Marija, vi kommer ha så kul gumman!
Ska försöka uppdatera lite när jag är i Tenerife, beroende på om pappa har internet uppkoppling.

Det ända tråkiga med att åka nu är att jag inte får se min lilla älskling på hela 3 veckor!! :(

Jaja nu ska jag packa klart, nu kära läsare hoppas jag att ni njuter av vad som återstår av sommaren! Njuut!

haha jag & Lill skiten nyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0