LITA INTE PÅ DOM DÄR JÄVLA TELEFONFÖRSÄLJARNA!



Dom ljuger som in i helvete! Jag var för några timmar sen på stan och stannad vid en sån där Telenor försäljare för lite frågor. Jag ville nämligen ha en ny mobil, utan att skaffa ett nytt abonnemang utan bara förlänga det.
Och dom två snubbarna jag snackade med, dom ba, jaja det är klart det går! blahblahblahblah.... Massa hjävla skit.
Och jag är ändå en väldigt försiktig människa när det kommer till såna här saker och frågade dem klart och tydligt "jag kommer väl inte ha två olika abonnemang nu att betala?" Neeeeej, neeej det kommer du inte säger dom då. Jag frågade om och om igen, jag kommer väl inte behöva betala mer än vad jag gör nu, jag kommer väl inte behöva betala två abonnemang?
Neeeej, neeeej! Du kommer inte behöva betala något annat än det du betalar idag... Jävla lögnare!

Men som jag sa så är jag försiktig med sånt här, så jag ringde Telenor kundservice. Och vad säger dom? Jo! jag har nu tydligen två abonnemang! Ett på 199:-/mån (min gamla telefon) och en på 500:-/mån (nya) !!
Och dom på kundsevice bad så mycket om ursäkt, tydligen händer detta väldigt ofta att telefonförsäljare som är ute och dräller på stan ljuger för en osv! Asså fatta om jag öppnat plasten och det till den nnnya telefonen!?! Då hade jag varit fast och för att komma ur det hade jag varit tvungen att betala ca. 8000kr !!

LITA FÖR I HELVETE INTE PÅ TELEFONFÖRSÄLJARE SOM DRÄLLER PÅ STAN!! GÖR DET INTE, DOM LJUGER EN RAKT UPP I ANSIKTET!!


Som tur så har jag ju inte öppnat lådan så nu skickade kundsevice en påse där jag ska lägga allt och skicka tillbaka till dem, så avbryter dom det nya abonnemanget.

FRÅN OCH MED NU, kommer jag sky telefonförsäljare med mitt liv... Nu vet ni alla telefonförsälja som kan tänkas läsa min blogg, Håll er borta från mig om ni inte vill åka på en jävla utskällning! Jag är så sjukt trött på dem! Nu säger jag inte att alla telefonförsäljare är lögnaktiga ormar men vem vet vilka som inte är det?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0