MIN FILM, OCH KILLARNAS VAL ;)



Gjorde denna filmen i förrgår.. Hade inte speciellt mycket för mig och jag hade börjat irritera mig på alla dryga videon till denna låten, så jag bestämde mig gör att göra en egen! Marija kom ett tag senare och jag låssades dum och frågade vad hon tyckte om filmen (låsades som om det inte var jag som gjort den) och hon älskade den:) Vilket betyder att jag måste lyckats lite att fånga det fina med Eclipse och Bella & Edward. :)

VAD TYCKER NI OM FILMEN, LÄMNA GÄRNA EN KOMMENTAR:)

Hahaha juste! Jag kollade på mina visningar av filmen och vet ni vad? ALLA som sökt efter låten Sia my love eller Eclipse My love var killar/Männ! Hahah.. Jag lovar, ni killar är smyg balad älskande! Ni vill bara inte erkänna det för oss tjejer! Mohaha! Nu vet ni tjejer! Killar älskar balader lika mycket som vi egentligen.. men dom dör nog hellre än att erkänna det, särskilt en låt som spelas i The twilight Saga: Eclipse, något de flesta killar anser vara dåliga tjejfilmer! HAHAHA! NU TOG JAG ER PÅ BAR GÄRNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0