NYA FAVORIT MATEN?



Njaa.. jag vet inte alltså. Sushi var okej.. Tydligen ska det dock bli beroende framkallande efter ca. 3:e gången har jag hört.. detta idag blev officiellt första gången jag åt sushi, då den allra första gången, då jag bara smakade en tugga av ris/lax satte igång mina kräkreflexer ganska så allvarligt! Tror till och med att jag svald ner det med Fanta. Urch! Jaja men det var iallafall helt okej idag, ingen fisk! Tycker inte alls om fisk så kanske därför jag kunde behålla det i magen denna gång! ;) Däremot gillade jag inte alls Wasabin! Råkade få in en hel bit i käften och jag kunkade i mig vatten som om mitt liv hängde på det! Njaa, Wasabin håller jag mig borta från! Japanskt te däremot, det gillade jag väldigt mycket, väldigt uppfräschande :)

Vad tycker ni om Sushi? Hiss eller Diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0