R.I.P

Hej kära läsare!
Ska alldeles strax kolla på nya avsnittet av The Hills s06. ooh intriger, intriger. Vad har ni haft för er idag?
Själv har jag passat på att verkligen lata mig idag. Har stannat hemma hela dagen verkligen och inte gjort så mycket som att lyfta ett korn. Dock så gick min vattenpipa sönder idag när Min kompis Johanna och jag gick ut för att röka lite. Och då menar jag inte att någon liten skruv eller vafan gått av, utan hela skiten flög i marken och gick i tusen bitar! och kolen flög åt helvete och på något höger så lyckades Johanna sätta handen rakt på kolbiten, så en fin liten bubbla på handen fick hon sen.. Det är vad jag har gjort idag.. vad gjorde ni? ;)

R.I.P Kära Vattenpipa. Det var kul så länge det varade och du kommer alltid vara den finaste pipan!


Kommentarer
Postat av: korven

sluta skrämmas sådär!!

2010-07-01 @ 23:02:23
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0