BILDER FRÅN I LÖRDAGS.

I lördags firade jag och några tjejkompisar min 19 födelsedag - och oj vad skoj vi hade!


Marija och Anna :)

Marija, Anna, Alicia och Jag.

Marija, Anna, Alicia, Nikoline :)

Nikoline :)
Alicia med :)
Haha, gillar denna bilden! XD Hon var inte alls beredd på det! :P

Nikoline och Jag :D



Fick världens gulligaste kommentar strax efter detta fotot! En kille tog mig i handen när jag passerade honom vid baren och han sa "Du är absolut den sötaste tjej jag någonsin sett", så söt :)
Haha, roliga människor träffar man alltid :P
Haha, rolig kille de där :)
Jag och Nicco - Jag kör på fylleposen som vanligt :P
HAHA jag har aldrig sett Philip le så här stort! :D


Det var en jäkligt bra kväll ska ni veta ;)

Kommentarer
Postat av: Alicia

HAha kul att du lyckades fånga kyssen mellan min kära sambo och charlie :)

2010-04-08 @ 22:49:39
URL: http://madcranium.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0