BRAND FARLIG!

Hej Darlings, ledsen för den dåliga uppdateringen idag, har haft fullt upp nästan hela tiden!
Gårdagen spenderade jag md min vän Jennie. Vi hade jätte kul, var hemma hos henne och hennes pojkvän, lekte lite med deras ursöta hund Rocky, som är en liten amstaff. Jätte söt:)

Haha, jag råkade nästan bränna ner hela deras lägenhet också! Vi skulle poppa lite popcorn till filmen vi skulle se, Jennie sa åt mig att sätta dem på ca. 5 min, Som tur var så lyssnade jag inte på henne utan satte dom på 3:30 istället. Inte för att det gjorde någon skillnad egentligen. Vet inte vad som hände men det började ryka som bara den, och det stank bränt så in i h*lvete.  Hela lägenheten var helt fylld av rök efter några sekunder och det var sån stark rök att halsen började bränna. Och inte hjälpte det situationen heller att jag skulle visa dem andra vad problemet kom ifrån, jag stod alltså med den rykande popcorns påsen i handen och tryckte på den om och om igen som om det vore en kramdjur, rök pyrde ut som bara den.. Det var inte fören några minuter senare jag och Jennies pojkvän såg det roliga i det hela! Gud vad vi skrattade.. det tog lite längre tid för Jennie att se det roliga med det :P hehe.

sen kollade film till 5 på morgonen, så det resulterade ju i att jag inte vaknade fören klockan 2 på eftermiddagen.

Och nu ligger jag i sängen igen, ska snart sova antar jag. Nu har jag berättat lite om gårdagen och väldigt lite om denna dag. Orkar faktiskt inte skriva mer just nu så, hehe.

Küsse !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0