FÖDELSEDAGS BARNET!

Grattis underbara vännen Carl på 19årsdan! hehe rimmade nästan.. lite grann? bar ytterst lite.
Iallafall så är den min kära vän Carrl's födelsedag idag och nu börjar även han närma sig ålderdomshemmet ;) Hehe. Tänkte dela med mig av smsen vi skrev till varann om detta faktum..

Carl, vi har konstig humor?


Nicole:
GRATTIS, GRATTIS min underbara vän på födelsedagen! Snart blir det ålderdomshemmet;)
Du betyder oerhört mycket och om vi sen på senare dar (ålderdomshemmet) fortfarande har varann så kommer jag bli riktigt glad:)
Jag med rullator och du med käpp haha! Iallafall, Grattis Carl på 19årsdagen! Hoppas du får en massa ina presenter av folket nu) Så fort jag tjänat ett öre så ska du får något litet av mig med:) Puss och kram älskade pärla;)

Carl:

Haha underbart sms!:) Fick mig både att rodna och skratta:) Och du, kan förvarna dig om att jag är en jävle på rullatorrace!;) Näe men tack för sms:et! :)


Nicole:
Haha jasså, vi får se till att när vi är 80 bast kör ett race då;) Haha vi kommer flygande i 2 km/h! haha

Carl:
Hahah säkerligen en underbar syn xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0