GOOD MORNING!

Tjena Darlings, sitter nu i skolAn efter en stressig morgon. För det första så försov jag mig, igen. Och sen att min lillasyster fyller år idag. Så när vi grattade henne imorse så stod jag med dyngsurt hår (Stress duschat) och hoppade lite, klagade lite på att hon skulle skynda sig att öppna mitt paket först.
Men nu är jag här, trött som fan och på lite halv irriterat humör. Dock blir jag glad igen när jag tänker på min kommande bäbis<3 Lilla Kenzo, åh vad jag längat att krama den lilla korven! :)

Haha en tanke slog mig imorse när jag satt och väntade på bussen!
När man åker buss och man har hund med sig så kostar det ju typ 20kr extra? MEN min hund är så liten att jag kan sätta honom i fickan och komma undan 20 kr rikare! ;) Ibland är det då praktiskt att ha en liten huND, eller vad tycker ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0