UP & DOWN - UP & DOWN

Har sjukt ont i magen nu, vet inte varför men hela dagen så har smärtan lömskt krypit fram då och då vid ljumsken typ. SJUKT ont!
Haha föresten, snacka om vilka humörsvängningar jag haft idag eller? Först går jag från trött och seg, går till och med hem tidigare från skolan, för att sen bli på riktigt pissigt humör, pratade nedlåtande till min kompis, började tjafsa med min kära mor för att sen bli glad som en sol, som inte kan sitta still och skulle kunna jämföras med en studdsboll! Haha det är inte lätt att leva med mig ska ni veta;) Ena minuten är jag glad och nästa minut så är jag rasande
(fast stackarna märker ingenting fören dom får en fet höger på armen) haha!

Jaja hur är det med er idag då? Någon som delat samma humörvåg som jag? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0