VAKEN :)

Tjafbbatjena. Vaknad nu ör ett litet ta sen, vilket är väldigt tidigt. Jag brukar i vanliga all inte vakna fören 5 tiden. Jaja det är väl lika bra det, vill ju inte missa hela denna fina dag, dock ska jag till jobbet om några timmar, för en ett till nattskift.

Gårdagen gick bra, inga strre svårigheter. Det var sen när vi stängt som det började gå utför, för mig..
Jag lyckads ramla in i alla möjliga vassa kanter och lyckades skära mig i handen med "köttsågen" och massa andra saker.. jack överallt. PLUS jag brände jag min hand ganska ordentligt! Jag diskade och så grabbade jag tag i en metallståg som håller i köttet när man grillar det, den skulle ialf. diskas och jag tänkte inte alls på att den fortfarande var varm så jag tog ju verkligen tag i hela den med hela handen. HELVETE, säger jag bara. Handen svullnade upp på 2 sekunder, och blev sen röd..

Vid detta laget började jag bli riktigt frustrerad och irriterad. Men så är det. Man vet att sånt här händer med detta jobb. Jaja men sen kom jag hem och fick sova och idag vaknade jag upp med ett leende på läpparna :) Det är en ny dag, vem kan vara irriterad då? :)

Jaja nu tänkte jag att jag skulle titta lite på den skrattretande serier Jersey Shore.  Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0