I´M BROKEN AGAIN...

Juste!

Jag var till vårdcentralen idag och kollade upp min högra stortå. Ni kanske kommer ihåg att jag för kanske en månad sen råkade ut för en liten olycka med en strykbräda? Iallafall så blev det bättre, förutom lite stelhelt i stortån..
Och så vaknade jag upp igår, tån hade svullnat upp som en jäkla potatis och röd som en liten tomat, och fifan vad ont det gjorde! Så blev blev att halta iväg till skolan sen..

iallafall så åkte jag till vårdcentralen idag och vet ni vad? Min stortå är bruten.... så jäkla lyckat! Hur lyckas jag?!? det är VERKLIGEN EN BRA FRÅGA!

Jaja nu har jag bakat mig själv lite gott så ska tycka synd om mig själv ett litet tag nu..

ps. det är inte jag som är röntgad på denna bilden.


Kommentarer
Postat av: angelica

allt bra? :)

2010-11-19 @ 16:36:56
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Louise

Ajsing! :( Måste göra ont?!

Vi var på bio igår och hade det jättemysigt. Vad gjorde du då? :)

2010-11-21 @ 02:18:03
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0