5 oktober 2010

Hej kära läsare!
Sitter i skolan nu på samhällen, tråkigt... som vanligt.. Är sjukt övertröt med så dom flesta i klassen tycker antagligen att jag är skit jobbig just nu, sitter nämligen och sjunger introsången till Piff & Puff med väldigt pipig röst, samt då och då så ändrar jag accenten på det så jag låter som en skåning! Tummen upp! Haha!

Juste! kan visa några bilder jag fotat nu förra veckan! det är en fotopastisch (Vi ska härma en valfri fotografs teknik och skapa något eget). Min underbara bästa vän Nicco ställde upp som modell.





Kommentarer
Postat av: tea

wow vilka snygga tatueringar hon har!!

2010-10-09 @ 12:48:27
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0