mobilBlogg Hallåhallå! Nu sitter jag på bu...

mobilBlogg Hallåhallå! Nu sitter jag på bussen hem till kalmar, extremt drygt ska det bli att sitta här, Inklämd som en jäkla sardin i 6 timmar... Kommer Blogga lite under vägen, orkar dock inte just nu, så omständigt att plocka upp datorn nu när folk fortfarande springer in och ut. Juste! Jag ska visa er min klänning jag köpt till EMA sen ikväll eller imon! Hoppas ni kommer tycka om den! En annan sak, på tal om inget, jag skrämde nästan ihjäl en tjej för en liten stund sen, Haha, jag gick på drottninggatan och pratade med johanna, när jag helt plötsligt trampar snet och nästan flyger över en tjej som kom mötande emot mig, oh fy vad rädd hon blev, och jag som hanterar pinsamma situationer genom att börja gapskratta, måste antagligen sett ut som en Jävla idiot i hennes ögon! ;) nu sitter johanna här och säger att jag inte borde skrämma dem stackars stockholmarna! Haha jag lyckas varje gång!;)


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vi kör över mail :)

2010-10-31 @ 17:06:17
URL: http://slipsens.se
Postat av: Marcus Å

Kan jag skicka lite senare? :)

2010-10-31 @ 17:40:13
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0