SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN!

Snygg blogg!
Eftersom att det är första gången jag besöker bloggen så blir min fråga hur många år är du? :)
- Jag är 19 år gammal, 20 i mars :) Ursch ålderdomshemmeht nästa!

varför började du blogg?

- Jag vet aktiskt inte varför jag började blogga, en kompis till mig hade en blogg, jag tyckte det verkade roligt så jag skapade xnicolex.blogg.se ! :)

favvo film?
- hmmm... alltså saken är den att större filmfanatiker kan du nog inte hitta, har många favorit filmer men kan nämna några som är i top: The Crowe , The twilight Saga, Edward Scissorhands, Gudfadern 1,2 m.m

hmm, villken är din favoritbloggare?
- Min absolut favorit bloggare är en tjej som heter Dani, hennes blogg hittar ni här http://itsmeyourdani.se/

Vad lyssnar du på fdr slags musik?
-
Jag är en allätare! Jag älskar allt från alla typer av rock, RnB, ballader osv. Jag gillar ALLT!

Vilket/vilka fotbollslag håller du på?

- Jag håller stenhårt på Manchester United! men när jag är hos min pappa som bor på canarieöarna så hejar jag såklart på Sverige, Hejar högt också för att reta upp engelsmännen! ;) Haha!

vem är din bästa vän och varför?
- hahaha åh! A det är såhär, jag har många väldigt bra vänner och några bästa vänner, mina bästa vänner skulle jag väl säga är Nicco, Ela och Carl :)

Jag har hört att du kallas nöten.. Varför det? ;) hihi! Love u
-
haha jadu.. ;) Jag vet faktiskt inte, kanske tycker mina kompisar att jag säger en del dumma saker, jag ser det därmot som att jag är väldigt ärlig... och ibland är lite blond i rötterna, haha! ;D

Kommentarer
Postat av: J I L L I Z

sv: hihi aww tack :D Jag kommer rösta så mycket jag bara kan :D hihi

2010-10-20 @ 10:34:15
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0