fyfan vad pinsamt! Nog lyckas jag med allt...

fyfan vad pinsamt! Nog lyckas jag med allt. Hade totalt glömt bort att hela min årskurs skulle mötas i kalmarsalen för att titta på en debatt mellan massa olika partier. Så jag satt ju i skolan och rullade tummarna och väntade. Till slut tyckte jag det var löjligt att jag var den enda som var i tid, så jag smsade en tjej i klassen, undrade vilken tid vi började? Kanske att vi började lite senare idag? Nehejdå alla är i kalmarsalen och lyssnar på debatt. Det satte verkligen eld i baken, och för att göra saken ännu bättre och ännu pinsammare så, kommer jag in i salen precis vid scenen där alla partier sitter, och nu har jag en publik på några hundra pers som ser att jag är sen! Pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0