Igår.

Hej kära läsare! Idag mår jag inte alls bra, trött som fan, nästan som om man skulle ha en bakfylla minus alcoholen. Men fan vad kul vi hade! Haha som sagt så gjorde jag en hårförlängning på Nicco igår, vi trodde typ det skulle ta ca. 2 timmar men istället blev det snarare 7 timmar! Vi började ju inte ens sätta i håret fören vid halv tio. Så det tog ju sig sin tid. Och det tog nog också sån jäkla tid därför efter kanske 01:00, det var då vi började bli trötta.. Ni kan nu tänka er hur man blir när man är så trött att man bara sitter och skrattar som en annan crazy person. Vi hade sådana djupa diskussioner som man bara har när man passerat den där linjen mellan att vara vaken och sova. Nicco t. ex började diskutera med sig själv att..

Nicco: Asså tänk om man skulle kriga med bajs istället? istället för atombomber? Nej men tänk på det, vad skulle du hellre bli dombad av? Atombom eller 5 ton gammalt ruttnande bajs? Jag väljer atombomben! Och föresten, varför döpte man det till bajs? Så mesigt ord för en så mäktig sak!

Ja ni kan ju tänka er hur det rörde sig i huvudet på oss igår kväll. Vid ett tillfälle tror jag till och med att jag tappade synen i ena ögat för jag var så trött, så jag varnade Nicco att jag inte tänker ta något ansvar för hur hennes hår möjligen kommer se ut imorgon, hon bara skrattade. Hehe ;)

Stackars katten Peace fick lida för vårat trötta state of mind igår och fick en hårslinga smält fast på ryggen! fy fan vad elaka vi är, men ack så roligt!

Nu ska jag däcka till lite, god natt, eller får väl säga god eftermiddag. Kram
ps: Vad är det som händer med min stavning?!?



Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 15:52:08
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0