Today, life´s sweet.

Klockan är typ 10 i 4 och jag är fortfarande i myskläder/nattkläderna.. Myys! Vissa dagar orkar man verkligen inte göra ett smack med sitt yttre, idag är en sådan dag.
Det är såna dagar jag passar på att bara ligga och mysa i sängen, tittar film och dricker kaffe! Sweeet! Just nu tittar jag på Million Dollar Baby :)

Dock måste jag väl göra mig lite iordning snart för vid 8 kommer Carl hit för filmkväll..

(även fast jag verkligen kan vara mig själv med Carl, så tror jag inte han skulle uppskatta att se mig i sidenkalsonger, ruffsigt hår och gårdagens smink fortfarande på)

Såå jag antar att jag måste bry mig smack om mitt yttre senare :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0