25/9/10

Hej bloggen!
Har precis varit ute med Kenzo på hans andra runda idag och nu har jag planterat min rumpa i sängen igen med datorn i knät och tittar samtidigt på Sleepless in Seattle. Skööönt!!

Igår var jag på stan en liten stund, träffade Johanna för en liten rundra i butikerna och sen inte så mycket mer fören mot kvällen då Nicco kom till mig, vi fixade en blog till henne och jag hjälpte henne med bloggdesignen och med sin header. Vi tog många, väldigt fina bilder på henne som vi skulle använda till headern.
Det blev också en runda hem till Nicco för film-mys och godis, fast självklart så kunde jag inte äta särskilt mycket godis eftersom munnen fortfarande värker som satan :(

Vi såg en komedi som heter Land of the lost med Will Ferrell.  Sjuk, konstig men ganska rolig ;) hehe...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0