CAT BEHAVIOR

Hej!
Gårdagens utekväll var riktigt trevlig men framförallt rolig och det är det självklart inget fel med!;) Fanns bara en sak som gjorde mig totalt vansinning! Varför ska människor, framför allt tjejer, ute på diverse klubbar ALLTID hålla på och tackla, armbåga och komma som en jäkla bulldozer genom en trång yta? Varför liksom, vart finns respekten? Jag blir totalt vansinning på sånt och tycker det är sjukt respektlös och tattigt att bete sig så!
Så ni som läser detta och kanske känner er träffade(?), tänk på det i framtiden att världen kretsar inte runt dig och vi alla andra tänker inte bete oss som det heller, inte jag iallafall.
Jag kan helt allvarligt säga att jag vid flera tillfällen rytit till och konfronterat dessa "tjejer" och bett dem lägga ner.
Var bara det jag ville säga, nu ska jag börja göra mig iordning, ska snart till frisören för en putsning! :)
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0