MY PRECIOUSSS...



Hej Darlings!
Vart inne på Kenzas blogg fö en liten stund och jag trodde innerligt där en stund att jag skulle få hjärtstillestånd när såg dom snygga smyckerna hon fått hemskickade från http://jfr.webb.se/ ! Sjukt förbannat snygga saker har dom som jag gärna skulle lägga mina vantar på! Ringarna asså... finns det ord? ... Nej.

Sjukt att jag inte sett denna sidan tidigare, nu vet jag vart mina ring och kanske snart öronhängesköp kommer vara ifrån!;) Har ju som sagt inte hål i öronen nu då jag haft lite problem med det tidigare, men ska ju faktiskt fixa det nu till balen så när jag gjort det tänker jag fan passa på och köpa dom snygga pistolöronhängerna! Jag dör, ge mig det!

Min absolut favorit ( eller nej det kan jag inte säga, alla är favoriter som jag plockat fram här) men en av dem jag gillar bäst är VIVE AMA RIDE ringen. Den SKA jag ha! ;)

Som sagt så kommer alla dessa små kärleksting från http://jfr.webb.se/ ! Så kika in tycker jag ni ska göra.

PS. Ni kommer bli positivt chockade över priserna btw, trust me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0