TITTA HIT!

Hallå Snyggingar!

Jag tänkte ta upp ett väldigt viktigt ämne nu. Hur viktigt det är att vara försiktig med allt som har med Internet att göra. Som facebook till exempel. Många anser kanske att det är harmlöst att acceptera en helt främmande människas vänförfrågan, andra kanske accepterar bara för att öka sin vänstatus (där det står hur många vänner man har) Tro mig, det är många som gör eller gjort så.

Jag har nu fått höra väldigt upprörande saker från en vän till mig, och jag blev riktigt chockad, jag fick fan ont i magen alltså!

Så jag vill bara få ut det till er mina läsare, att akta er för människor som ni inte känner som försöker lägga till dig som vän på facebook eller på MSN, det kan leda till förödande konsekvenser!

BE SAFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0