ÅH

Hejhej allihopa.
Sitter i skolan nu på EA tid och är dödligt trött! Vill egentligen bara ta mitt pick och pack och dra hem igen och sova under täcket. Det vore underbart.. Istället är jag fast här i skolan tills 20 i 5! åh. Fast jag måste stanna kvar och uthärda denna slöiga skoldag eftersom jag missat skolan i förrgår och igår. Kände mig inte så kry.
Sen dessutom blev man aningen trött när mamma skickar mig till läkaren på FEL DAG!

Mamma igår:

mamma: Nicole! Glöm inte at du har tid hos läkaren imorgon! GLÖM INTE!
Jag: jaja, jag kommer ihåg!
mamma: Vilken tid?
jag: Men det sa du ju inte?!
mamma: halv 11 ska du vara där! Jag väcker dig vid 8!
Jag: Jaja....

Idag:
Mamma: Nicole vakna, du ska till läkarn!

Sen tog jag och gjorde mig iordning, hemskt trött satte jag mig på bussen in till sjukhuset.. Jag tappar bort mig inne på sjukhuset och hittar inte dit jag ska.. sen när jag äntligen kommer rätt säger tanten bakom luckan är det inte är idag utan IMORGON!
ÅH!

jag är trött Idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0