.....

varför ska allt vara så svårt? Försöker hela tiden intala mig själv att inte låta mig bli sårad av dig men gång på gång så sitter jag här med ett blödande hjärta och tårar rinner. Mår dåligt, vill försvinna.. vill upphöra att existera. Vill hitta någon nu att älska så jag inte behöver tänka på dig men det är svårt..

Men du vet att det inte kommer fungera med någon annan en mig.. för du kommer alltid tillbaka till mig. Och det är skrattretande för jag vet att det inte är mig lr dig vi sårar....


Kommentarer
Postat av: ela

Om de är J du pratar om. Skit i honom.. om du är med honom vet han att han alltid kan gå till dig och då kommer de ju aldirg mer bli ni.. fattar du vad jag menar? <333 satsa på någon ny ;) hihi Love you

2009-11-20 @ 17:14:53
URL: http://elaelak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0