24.9.12

Hey allihopa,
Jag ligger just nu hemma och tycker valdigt synd om mig sjalv. Har varit sjuk nu i nagra dagar och ser nagot galen ut, mitt oga har svullnat och nu ser man ut som Quasomodo, great.
 
Iallafall pa tal om nagot annat, sa har jag markt en sak om mig sjalv som jag aldrig skulle trott tidigare innan jag borjade jobba pa ett ganska sa populart caffee, jag har ABSOLUT inget talamod for manniskor/kunder.. Jag har till och med kommit po mig sjalv att muttra po svenska sa att kunderna inte ska forst vad jag sager, haha.. tror jag maste borja jobba po ett kontor igen.. dar jag slipper irriterande kommentarer eller fragor..
 
haha jahapp dar fick ag avreagera mig lite.
 
Talk to you soon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0