Schließlich, ich wende mich an, Deutsch zu lernen

auch Menschen! was tust du? Ich sitze gerade jetzt, und lehre mich Deutsch. Es ist wahrscheinlich wieder ein meiner Muttersprache, aber nie wirklich mich gelehrt, dass, die ist ein wenig traurig. Aber jetzt sitze ich hier und schreiben ist so, Fortschritte Fortschritte.

tja folket! vad gör ni? jag sitter just nu och lär mig tyska. Det är igenligen ett av mina modersmål, men aldrig riktigt lärt mig det, vilket är lite tråkigt. Men nu sitter jag ju här och skriver så, framsteg framsteg.

Haha, wir realisieren, dass ich traurig war oder was? oder nein, ich war nicht traurig .. einfach zu viel Zeit heute. sitzen mit meinen Honig Heuschrecke hier, er sitzt wie gewohnt und spielt Fallout 3 auf dorks. Liebe ihn so sehr! ohne ihn wäre meine Welt zusammenbrechen ..

haha märkar man att jag har tråkigt eller? eller nej jag har inte tråkigt.. bara för mycket tid över idag. sitter med min älskling johan här, han sitter som vanligt och spelar fallout 3 den tönten. älskar honom så mycket! utan honom skulle min värld rasa samman..

imon ist die Schule wieder und ich nur zu sehnen, I Mai beginnen mit meiner Spucke Leinen (wie schön), dass ich letzte Woche gekauft. wurde eifrig benutzt man es nun für eine Weile, aber nie wusste, was ich haben sollte, aber jetzt weiß ich, genau! Darüber hinaus, meine Tasche aus www.nuknuk.se bald! bestellt den Kurs am Dienstag, so sollte es kommen bald?

imon är det skola igen och jag bara längtar till jag får börja använda mitt spettslinne (as snyggt) som jag köpte förra veckan. har varit sugen på att använda den nu ett tag men aldrig vetat vad jag ska ha den till, men nu vet jag exakt! Dessutom kommer min väska från www.nuknuk.se snart! beställde den ju i tisdags, så den borde ju komma snart?

HAHA jetzt sitzt Heuschrecke und grinst mich an, weil ich hier sitzen und schreiben in deutscher und englischer Sprache .. was schlecht ist er HAHA .. okay, aber ich werde auch jetzt ziehen .. ihm einige Aufmerksamkeit .. (Er ist sehr Bedürftige), sondern haben eine gute kiss ciao

haha nu sitter johan och flinar åt mig för att jag sitter här och skriver på tyska och svenska.. vad taskig han är haha.. okej men jag ska väl dra nu.. ge honom lite uppmärksamhet.. ( he's very needy)men ha det bra puss ciao




Kommentarer
Postat av: Korven

sam kan spela fallout 3 i timmar. HATAR det spelet :P

2008-11-16 @ 21:25:36
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: art of Jesus

Sugen på ett hett och trendigt armband? Vi säljer billigt och 2 kr från varje sålt armband kommer vi skänka till röda korset. Hjälp oss att hjälpa röda korset! Även en perfekt julklapp!

2008-11-18 @ 23:19:02
URL: http://artofjesus.blogg.se/
Postat av: art of Jesus

Sugen på ett hett och trendigt armband? Vi säljer billigt och 2 kr från varje sålt armband kommer vi skänka till röda korset. Hjälp oss att hjälpa röda korset! Även en perfekt julklapp!

2008-11-18 @ 23:19:03
URL: http://artofjesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0