Immer ein Graf von Herzen

hejsan bejbes

hur är läget? Någon annan än jag som tycker det är väldigt väldigt VÄLDIGT kallt ute?!
fasen också då att mitt element har gått sönder! Det är som en isbox här inne!  Haaaa jag är sån jävla klant asså, det är fan inte sant hur jag lyckas asså!
 Iförrgår så var jag hemma hos Johan tills ganska sent.. sen när ja kommer hem gick jag och sov nästan direkt, as trött.  Men sen vid kl.01.45 så ringer det i min mobil.. jag fattar inte detta, jag trodde nämligen att någon satt igång musik.. brydde mig inte så mycket sen.. 2sekunder senare ringer min andra mobil (Flyger upp ur sängen av ren chock) märkar att det är Alicia som ringer och jag svarar ( Hej Alicia, det är Nicole )!? Som om hon inte redan visste det lr?? ha!

Hon var iallafall lite ledsen över en sak som jag inte tänker dra up här eftersom det är något ganska personligt.  Men iallafall, eftersom jag är en sån bra vän så erbjöd jag mig att g ut och möta henne och gå lite... kl:02.00 på natten...
När jag sen kom hem och var Dödstrött tänkte jag ju att jag får inte glömma att sätta alarm! ..

Jag varknar dagen efter med mobilen i handen.. inne på alarm sidan! Men jag har inte sparat alarmet så självklart kollar ja klockan och då är jag typ 1timma sen... skit också! Jaja det löste sig iallafall sen, då jag fick en fet migrän attack så då hade jag ju en ursäkt och kunde sjukanmäla mig:) fan bra tajming.

Men nu igår så satte jag alarmet iallafall för jag tänkte att jag skulle nog kunna gå till skolan idag , att jag inte hade så ont i huvudet..
Men tror ni inte att jag stände av alarmet och sen somnade om igen i morse???
sen vaknar man och mår jätte bra, tittar på kl. lite.. tar en handduk så jag kunde hoppa in i duchen... sen slår det mig

(  VAD FAN ÄR KLOCKAN??????)  08.45 !!

f*ck också! jag skulle fan va till tandläkarn kl. 08.20! shit va jag är sen!
Fick stressa som fan dit, sen satt jag där i nån timme och dom satt och slet i min mum, fan vad ont det gjorde, Ouch!  fick svin ot i huvudet igen efter det . så när jag var klar där så var ju kl. redan typ halv 12 så då kändes det meningslöst att åka till skolan.. hade ju inte ens duchat än så jag hade ju endå varit tvungen att åka hem och dusha och byta kläder och sånt, och sånt tar tid! plus att huvudet bultade som fan!

Men jag ska fan till skolan imon! Nu får jag skärpa mig faktiskt!  får sätta alaram på båda mobilerna med typ 5min mellanrum:D

Kommit på en idee' till min tatuering nu..
Mina vänner tar no lååånga suckar nu:P med tanke på att jag ändrar mig hela tiden ha!

Men ne, asså denna känns faktiskt rätt! Den är liksom min egen, och den har en betydelse för mig.

Grejen är den att jag är väldigt stolt över mitt efternamn, och jag kommer aldrig ta bort mitt efternamn! Inte ens när jag gifter mig! Killen ja gifter mig med får helt enkelt nöja sig med att det blir ett bindesstreck!

( Immer ein Graf von Herzen ) översättning  ( Alltid en Greven till hjärtat )

Varför på tyska?
Jo, för jag är tysk såklart, haha, Jag tycker helt enkelt att texten har mer innebörd om det är på tyska då mitt efternamn är tyskt och det är mitt påbrå.

Kommentera gärna vad ni tycker:) Men i slutändan kommer det vara mitt val:) Men lite kul och se vad andra tycker.

En film som jag måste se nu!!

Twilight ! Har sätt trailers på den och den verkar ju super bra, måste se den innan jag åker tlll Tenerife!



Juste jag har kanske inte nämnt det, men jag åker iallafall till min Pappa i Tenerife (Canarieöarna) den 30:de nov:) Ska bli så oerhört kul! Få träffa alla mina kompisar, var typ 1/2 år sendan jag träffade dom sist:(  2 underbara veckor blir det men åker dit igen i sommar pch då blir det mörmodligen lite längre:)



Ingen bra dag för kort :/

Kommentarer
Postat av: art of Jesus

de kostar mellan 50-80:-

2008-11-20 @ 07:45:47
URL: http://artofjesus.blogg.se/
Postat av: ela

jaaa! ska se twilight imorn :D hihi PUSS älsk

2008-11-21 @ 12:57:16
URL: http://freakshow.devote.se
Postat av: Elin

Är du tysk?

2008-11-21 @ 18:19:08
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0