min speciella vän, haha

Nikoline om skrattattacker, svettiga händer och kärleksyrande fasoner!:
Vem gjorde du detta med? Ni värkade ha roligt faktiskt, kan man få bli kompis med er? Bor du med i kalmar eller? jag bor här i kalmar men har inte så mkt vänner och skulle uppskatta lite sällskap. Jag härstammar från elefantsläktet i västtyskland men sprang bort från flocken vid 2 års ålder och hölls fången hos en pungdjurs fmilj tills för ett år sedan då jag lyckades fly med en bananbåt hit till kalmar!

Mitt nummer är 070-nikoärbäst32

Puss puss du är mitt allt min blivade vänninan med en ospräckt mödomshinna
IP: 94.191.150.140


Haha måste säga att jag älskar min vän Nikoline, hon är för underbar, får mig alltid att skratta. Jag menar läs bara detta meddelande. Ni måste ju erkänna att flickan har ganska sjuk/rolig humor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0