JAG KANSKE BARA SKA STICKA?

Hej allihopa..
sitter hemma i min ensamhet och tittar Grey's Anatomy. Jul inspirerat avsnitt.. Jag ser nog faktiskt fram imot Julen detta år.. Kanske för att jag har inget husdjur som kan dö 3 dagar innan julafton pågrund av ett jävla svin som gjorde en HIT & RUN. Denna julen kanske blir bra!? ´Jag hoppas det.. jag behöve något att se fram imot. Inte så enkelt att gå igenom ett liv utan strävan att leva det. Hm.. en tankeställare.
Blev glad när pappa ringde mig nyss och uppmuntrade mig med att han vill att jag ska komma till tenerfe i januari och stanna i 6veckor. Han ville att jag och min lille syster skulle vara med och se när Tenerifes fotbollslag möter Barcelona.. se Zlatan och allt.. vore skoj faktiskt. Han ville även att jag skulle komma till sommarn och stanna hela sommaren där. Varför inte? Jag har inget som håller mig kvar här!? Inte längre iallafall.....




Kanske detta är vad jag behöver?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0