GÅRDAGEN VAR LYCKAD! NU MYSER JAG TILL THE CITY.




Gårdagen var as grym! Var ute med min vän Marija och hennes systare Natta och hennes pojkvän som var otroligt schyssta människor! Jätte glad att jag lärde känna Marija's syster och pojkvän, otroligt roliga människor!  Hade som sagt jätte kul! Dansade och dansade! Jag måste erkänna att jg faktiskt tog 2 öl igårkväll, även fast jag inte borde ha... eftersom jag fortfarande går på medicineringen. Men det blev inte för mycket alls och jag klarade mig fint! Lite roligt också att dom på palace släppte in mig:P det var 22+ och dom bara tittade på mig nerifrån-upp och bara nickade okej. Haha, roligt.
Efter Palace drog vi till Maxims och köpte VÄLDIGT mycket chips! jag köpte chips, cola och sån där snabb mat man sätter i micron.. så när jag väl var hemma vid typ 3 tiden så satt jag i mitt rum och åt pannbiff med klyftpotatis, haha!

Iallafall.. VÄLDIGT kul igår! Hade lite ont i huvuvdet emellan åt med det gick över och då dansade vi vidare.
Jaja nu ska jag kolla THE CITY, det är ju typ en sån där kedje serie från THE HILLS men det funkar det med. Inte lika bra som THE HILLS men det duger haha!

MÅSTE bara säga att Allie i THE CITY är så snygg! Gud hon är verkligen vacker! AVUNDSJUK som fan på hennes utseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0