18/10/09

hej bloggen
Ledsen för dålig uppdatering, men det är pågrund av att min nya bärbara dator är sönder!? WTF säger jag bara. Men det är ju min vanliga tur det, lustigt nog vänjer man sig aldrig med det.. varje motgång är som en spark i magen.. aja, what to do?
I fredags var jag hemma hos min vän Danne, vi var några stycken där och chillade och hade as nice:) visst, vissa saker gick lite överstyr men det löstes ändå;)
Skulle gått ut igår också men sen i sista sekund så ångrade jag mig.. Var så jävla trött och seg från fredagen.. Så istället ringde jag min Johanna (www.enlitenkorv.blogg.se) och Emma, så dom kom till hem till mig och myste till film, söta johanna somnade medans vi kollade filmen, och varje gång hon vaknade frågade hon
(VAD HAR JAG MISSAT????) För söt är hon:) Och Emma är en riktigt Heting hon med;)
Ska försöka hitta min jävla mobil sladd så jag kan överföra lite bilder!? men den är nowhere to be found... min vanliga tur...

I'll holla at ya later:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0