EMA MADRID del. 1

HejsanHejsan!

EMA var sjuk häftigt! Jag börjar från början..

Som ni kanske läste på fredagen så var de lite kaos då lilla Nikoline ine vaknade fören tio minuter innan bussen skulle åka och hon hade somnat innan hon hunnit packa dagen innan, så självklart blev det väldigt hektiskt, vilket jag och Nicco kunde skratta åt efteråt, de var ju lite komiskt att vi nästan missade bussen då vi dagen innan pratat om hur hemskt de skulle varit.

Åkte som sagt bussen till stockholm, villket tog 6 långa timmar! Sen framme i stockholm passade vi på att vandra omkring på stan och kikade i butiker:)

Vid klockan 7-8 på kvällen så tog vi flygbussen in till arlanda, vi hade köpt med oss en massa godis och åt massor av Mcdonalds (blir en liten gris när jag reser, äter allt jag får tag på!) och tittade på Remeber Me, viilket resulterade i massa tårar..

Och klockan 04:00 vart det dax att checka in, trött som bara den rullade vi vårat bagage till incheckningen. Hoppade på vårat plan som sen mellanlandade i Köpenhamn, för att sen åka vidare till Madrid!

Nu började vi verkligen att känna trycket, känna extasen byggas upp inom en!
Och när vi väl landat i Madrid träfade jag och Nicco två andra trevliga tjejer från stockholm som också vunnit biljetter till showen från The Voice, tror jag de var?
Vi bestämde oss för att samåka till vårt Hotel, taxichuffören var en rolig typ det, han kunde faktiskt engelska vilket tydligen inte är särskilt vanligt i Madrid, han var lite som en sightseeing guide/Taxichufför och berättade lite om byggnader och speciella platser vi åkte förbi:)

Del 2. fortsätter inom kort, ska äta middag!;)

Bild från våran balkong på Hotelet:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0