EMA MADRID 2010 del 4.

Omkring kl:17:30 sprang jag och Nicco ner i finkläderna till Mcdonalds för lite käk, haha av alla bra restauranger så gick vi till Mcdonalds?!? Jag vet, det är Jag och Nicco i ett riktigt jävla nötskal!;) Dock när vi satt på Mcdonalds så kom det fram en kvinna som tiggde, tycker sånt är så sjukt jobbigt, hade antagligen gett pengar men jag hade inget löst, det som var lite irriterande var att hon slutade inte även fast både jag och Nicco sa att vi inte hade några lösa pengar.. Det är dessutom svårt att veta om hon verkligen behövde pengar eller om hon bara bluffade, som snubben som stod utanör Mcdonalds, han stod och tiggde, hade en skylt där det stod att han bodde på gatan, ändå så hade han värsta mobilen och headsetet i örat!? :P haha What?!

Juste, vem tror ni åkte förbi i den JÄTTE stora hummer limmon? Jag har absolut ingen aning men är sjukt nyfiken på vem det kunnat vara!

Sen hoppade vi in i taxin till vad vi trodde var Malia Madrid Princesa hotel (jätte fin och classig bar där som vi satt och drack Cava på) men sen när jag blev lite skeptisk gick jag och frågade receptionen om dom had något brev till mig, då fick jag veta att vi var på något hotel som hette något väldigt liknande det vi skulle varit på, som tur var låg Malia Madrid Pricesa Hotel precis runt hörnet (dock hittade vi inte dit så vi tog en taxi som körde oss ca. 40m.)

Bilden på mig där nedan, fy skäms på mig för den där hållningen! Fyy!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0