IT'S THE ESSENTIELS THAT WILL MAKE OR BREAK YOU.

Juste! Kom på att jag aldrig visat halsbandet jag köpte på en spanskmarknad i Tenerife, det är många som kommenterat det på stan och frågat vart jag köpt det så kom på nu att jag kanske skulle visa upp det för er :)

Som sagt blev det mitt när jag gick omkring på en marknad i Tenerife i somras, för 20 euros, det är handgjort, vilket gör den lite extra speciell :)

I vanliga fall så skulle jag nog inte pröjsa 200 kr på ett halsband, men jag blir som blind när jag betalar med euro. 20 euro? (typ 20 kr i mitt huvud) det är ju jätte billigt! haha ;) Sen kommer man hem till sverige och undrar vart 7000 kr försvann!?
 
Vad tycker ni om mitt halsband, snyggt eller förjävligt? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0