MobilBlogg. Hejsan mina underbara fina läs...

foto0859j (MMS)

MobilBlogg. Hejsan mina underbara fina läsare! Sitter på bussen till skolan nu, och jag lovar att så fort jag sätter händerna på en dator så ska jag uppdatera och svara på era säkert jätte fina kommentarer! :) Juste! En kompis kommer att komma hem till mig idag för att försöka fixa datorn så jag kan Blogga igen! (För er som kanske blev förvirrade när jag sa att datorn var sönder men att jag ska försöka fixa internet till min dator så menade jag att den enda datorn med internet är sönder, min egna dator har inget internet)så det är det min kompis ska försöka fixa, och om hon inte får igång det så Ajdp jag lite snabbt in till stan och skaffar mobiltbredband! Juste ni har väl inte glömt att fortsätta rösta på mig, så jag kan få åka till madrid och bli MTV's EMA Bloggare? Det skulle vara sjukt snällt om ni kunde fortsätta rösta!:) länken finns lite längre ner i något av mina tidigare inlägg:) btw, så kommer en dagens outfit snart:) kram sålänge!


Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej! :) Har du haft en bra helg då? :)

2010-10-18 @ 11:43:59
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0