PANIK!

Hej mina fina läsare!!

Förlåt asså att det tar sådan tid att svara på era kommentar och så men jag har ju inget internet på min dator hemma och den enda som hade det gick sönder igår! TYPISKT! Så snälla tro inte att jag skiter i er! Jag har i princip ångestattacker för att jag inte har något internet! och sen det här med tävlingen för ju inte saken bäättre heller! Skitrödd faktiskt att jag inte vinner, vill vinna så sjuuuuukt jävla mycket! Så glöm nu inte att rösta! Ni kan rösta typ 10ggr i timme så hjälp mig nu!

Jag ska försöka fixa mitt dator/internet direkt efter skolan och om det fortfarande inte funkar så åker jag in till stan och löper mobiltbredband!!

FORTSÄTT RÖSTA PÅ MIG HÄR ---------------> http://www.mtv.se/taevla/ema2010  <----------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0