02:25

Klockan är 02:25 nu och jag är fortfarande vaken..

Kom precis in från promenaden med Alicia. Lite roligt de där, att vi alltid måste gå och promenera mitt i natten. Inte helt normalt men okej!? Måste ju powerwalka nångång am i right? Tehe..
 fortfarande enormt förkyld, hostar som bara den och det ger mig huvudvärk nu.. fan.

Nu vill jag verkligen sova för jag pallar inte sitta uppe kolla film eller whatever. Vill att morgondagen ska komma då jag och en av mina allra bästa vänner, Ela www.Freakshow.devote.se ska gå på stan nu när det är mellanrea och allt. Ska även kolla upp en tatueringsalong och kolla efter bokningstider.

Jaja men nu måste jag åtminstone försöka få some beautysleep. Det blir att räkna får kanske? Haha , övertrött någon? haha

Godnatt xoxo

Kommentarer
Postat av: ela

naaawie<3

2008-12-28 @ 01:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0